Gilla Lördag - Ogilla Söndag

En heldag med J.<3 igår. Hade det mest bara mysigt med att ligga i soffan hela dan, lite promenader emellan och Underbara Kinamat till kvällen. Vi kollade även på Wallander - Kuriren, och den var väl okej. Lite som alla andra filmer, men man kan ju inte låta bli att tycka om dom ändå.
Vi somnade runt tolv och sov riktigt länge idag. Klev inte upp förens tio. Kan lova att det var skönt, då jag har varit så trött de senaste dagarna.
Nu ska jag fixa mig lite grann, vi ska in och storhandla. Får se hur det går denna gången då ;) Vi brukar ju ha en tendens till att råka ut för J.s hemska humör. Haha

När jag vaknade upp i morse så blir man ju genast glad när man ser att J. och Nixan ligger i sovrummet. Men kom sedan på att dom åker till Motala i eftermiddag, så mitt humör sjönk ganska fort. Hela två dagar utan dom... Hur ska man stå ut???

Får sitta hemma själv och mysa framför söndagsfilmen. Om inte någon liten människa vill komma och hålla mig sällskap =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0