Heeeeelg...

...men inte f*n får jag känna på det. Eller joo, lite kanske!
Har jobbat nu Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag.  Bara lördag och söndag kvar =)
Tack och lov att man trivs så bra som man gör, för tiden går fort på jobbet och vi har alltid så kul.
Det lilla som jag får känna av helgen är att jag ska in till skövde stad om ett par timmar och hämta de vanliga Grabbarna-Grus. Rätt skönt ändå att jag slapp köra in dom. Då hinner jag varva ner lite och känna att jag har "ledigt".
Men... jag TOTALT ÄLSKAR att köra dessa pojkar. Man får alltid vara med om och höra så mkt kul.
Jaja, händer inte mkt mer i mitt liv just nu så lika bra att lägga ner skrivandet. Risken är att det bara blir en massa babbel som jag inte ens själv kan förstå.
Ha en trevlig VARM helg och glöm inte att DRICKA MYCKET VATTEN!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0