hej och hå...

Yttligare en arbetsdag avklarad. Skulle egentligen ha dragit mig hemmåt vid 3 tiden, men Maria slutade 4 så jag väntade på henne så hon slapp åka bussen hem. Alltid kul med lite sällskap i bilen.
Efter att ha släppt av Maria hemma svängde jag förbi affären. Träffade då Jessica som satt i kassan med Bebis Mage =) Det var verkligen en rolig överaskning. Grattis Brud!!!
Sen såg man en blondin j*vel bakom sig i kön ;) och det var ingen mindre än Morbror. Hahah, han har typ skaffat sig en mohikan frilla och blonderat sig. (Bara måste ta ett kort och visa er någon dag)  Måste erkänna att de såg häftigt ut.
Åker nog hem till dom efter att ha kört Världens Bästa Malin imorrn. Var ju så länge sen man var och hälsade på!
Väl hemma så blev det ingen vila för min del. Sate igång att städa, och jag kan lova er att det är grymt skönt att ha de gjort. Tog mig en lång, härlig dusch efter det.
Nu blir det film för hela slanten plus en god natt sömn. Imorrn blir det härrj på högsta nivå.
Malin - Saknar dig varje dag<3

Läget med min lilla Groda Alma har inte blivit bättre :( Hennes temp ligger just nu på 32 grader. Hon är blå  och läskigt kall. Väntar nu på svar om det fortfarande finns bra med hjärnaktivitet. Bara att hoppas på ett Lyckligt slut<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0