I soffan kan man Tänka..

Har legat i soffan sedan det sista inlägget jag skrev. Och det är ju så att om man ligger och inte gör något så är det väldigt lätt att man ligger och funderar/grubblar. Precis det har jag gjort nu och faktiskt kommit fram till att jag har det väldigt bra just nu. Jag kan inte neka till att mitt liv har varit väldigt besvärligt den sista tiden. Vissa dagar har jag bara velat ge upp. Men om man bara ger sig fan på att det ska gå... ja då går det! 
Nu är man ju nöjd och lycklig med det som man har lyckats med, och de känns extra bra när man har föräldrar, syskon, vänner och en egen liten underbar familj som tror på en och stöttar en till 200%. Då kan man inte bli så mkt annat än glad =)
En speciell person har lärt mig och fått mig att inse att det bara är jag som sätter mina begränsningar för vad jag kan och inte kan. Han vet att jag kan mer än vad jag visar. Har bara väldigt svårt att ta för mig när det gäller nya saker. Men han pushar på mig och tror på mig. Det känns så bra! Du är lite som "Pappa Baloo" J.<3  -Du lär mig Allt du kan =)
Du betyder verkligen Allt för mig<3

Nu känner jag att huvudet börjar snurra på mig igen, usch det är så obehagligt! Måste verkligen lägga mig ner igen innan jag svimmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0