Lever efter helgen?

Ja det är frågan! Igår var det verkligen håll i gång.
Jörgen och Henke kom hit runt ett tiden. (Knäppte den första kalla) då for jag in till Malin. Plockade upp Wollin oxå.
Klockan 4 hade jag släppt av Malin och Jonas ute i Lerdala, styrde kosan hem i väldig fart.
Japps, de var full rulle hemma (behöver inte skriva i detalj, men dom som känner mig vet)
Jag och Nicki smög in i sovrummet och myste framför teven en stund. Sen dyker Jonas ner i sängen och somnar, efter kommer Henke, som kryper ner bakom Jonas och somnar han med. Jörgen for på kalas, svante kick hem och duschade... kvar och vakna var Jag Aba Kennie och Micke P.
Fick liv i Jonas och Henke efter många om och men. Alla gick hem och vi lagade till lite mat.
Runt elva slocknade vi båda i sängen en stund. Jag vaknade vid halv 2, tog på mig kläderna och for iväg igen. Dax att hämta folket ute på Grönan.
Hämtade först upp Magnus som var ett bra sällskap. Tycker inte om att åka själv, sen var de väldigt länge sen vi sågs så det var trevligt.
Malin - Full som en ekorre med sin Blandras i famnen (Som hade på tok för stor svans) haha

Turen gick först till väring, släppte där av Ludde. Fick en underbar förtidig födelsedagspresent av honom... En STOR flaska Doodleys <3 Mumma! Tack så Hemskt mycket!!!
Sen skövde, släppte av Malin<3 som såg lite sliten ut :P
Sen över till andra sidan vägen, släppte av Magnus
Och till sist.... HEM till tibro igen. Av med Wollin sen stupa i sängen med heeela Sveriges Bryggeri =)
Haha Jonas stank ju värre än något jag har kännt förut. Men, kan ha överseende med detta bara för att det är Han<3

Vaknade 12:15, fick ett sms av mamma
-"Starta kaffebryggaren, vi kommer på kaffe om 15 min"
Japps, panik, de såg ut som ett bombnedslag efter pojkarna igår. Mamma och Pelle hade med sig frukost till oss. Nybakat bröd som var mumma, mjölk och pålägg:P hehe service
Sen kom pappa, han ville ha öl så de fixade Jonas till han. Sen kom henke, dom fixade våran markis. Snöret hade gått av, men nu är det i funktion igen. Nu är dom på jobbet och fixar rutan på husbilen, jag har precis duschat och ska hämta kinamat ikväll hade jag bestämt.
Suck ja, de händer så mycket ibland på så kort tid. Men det är skojj.

Imorgon är det jobb igen. 7:30-16, wiiieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0