Nej det är inte sant!!!


Så här fräsh känner man sig just nu  =(



Jag tror allvarligt att jag håller på att bli sjuk. Det gillar man inte!
Mår riktigt konstigt, känner mig lite illamående och stel i kroppen. Kan det verkligen bara komma ifrån tomma intet? Och så fort? Jaja, får se hur jag mår imorrn. Skönt att man ska jobba kväll iaf.

Imorgon bitti åker min Bästa Malin till Rättvik :( Kommer sakna dig gumman. Men ha nu så kul du bara kan (åt oss båda), du förtjänar det. Vi ses när du kommer hem igen! <3 

Ska göra mig lite Tacos nu tänkte jag, och sen bara krypa ner i soffan och se massa bra filmer. "The Lake House" går ju på teven ikväll, den måste man se! Och kanske att man får lite besök av en viss fröken Bratt. Var allt för länge sedan nu!


Ha ett bra avslut påeran helg nu!




Saknar min J.<3 och lilla Nicki nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0