Happy

Pappa kom hit igår redan klockan 11 stog han utan för dörren. Vi kikade på film och jag lagade iordning världens godaste gryta. Efter det for vi till Hjo, skulle hämta Jonas<3 som kom med båten ifrån Motala. Efter det åkte pappa hem och vi åkte upp till affären för lite handling. Behövde tvättmedel och framförallt CHOCKLAD! Är inne i fel vecka i månaden så jag har ett sånt enormt sug efter sött. Men det kan man väl få lov att ha ibland?
Denna dag inträffade två underbara saker. .
1. Jag fick ett tidigt födelsedags kort utav Min Malin<3 Så dunder sött var det. Var ju så man fick en super skön varm känsla i kroppen<3
2. Jonas har ÄNTLIGEN fattat att jag vill bli lite uppvaktad på min dag... så vem vet vad han har planerat. Uppdaterar om detta när jag vet vad som händer.



Idag har jag jobbat en sväng. Har gått riktigt bra och klagar inte ännu ;)
Allt går som på räls.... Jobbet, kärleken, vännerna... Ja precis allt faktiiskt!
Så mina vänner
Jag Är Lycklig Rakt Igenom =)

Det gjorde mig inte ledsnare att Vi Två pratar om att föröka våran lilla familj till fyra =) Å denna gången var deet faktiskt Han som sa att det vore en bra timing nu. Jag är så lycklig så lycklig!
Håll tummarna!


Imorgon kommer Mamma, Pelle, Kristina och Åke hit på lite fika.
För imorgon är det Min Födelsedag!
Inte för att det är så mkt att fira, men iaf. Alltid kul med lite presenter. Sprang upp till pappa idag på rasten och fick lite födelsedags pengar. Tack min Älskade Pappsi<3
Sen ska Vi Tre åka iväg någonstans och ha det lite mysigt. Är ju ledig i helgen så något vill man ju hitta på när man är ledig!


Här kommer lite blandade bilder för skojjskull....


Den goda grytan som pappa fick igår


Hamnen i Hjo, väntandes på Jonas<3

 



Det underbart fina kortet som jag fick utav Världens Bästa Malin<3 på posten
På insidan där det stod "Snart påväg mot Sol"  =)


Presenten som jag fick idag.
En helt egen designad bok med bilder på BARA oss två.
Den var så underbart fiiin Vännen. Tack så hemskt mycket!!!
Den ska jag fixa en speciell plats till här hemma... Ett minst lika speciellt ställe som du har i Mitt Hjärta<3





Nu är det dax att bara ta det lite lugnt. Kika på teve och äta lite. Körde upp Jonas och Nicki till Kenth som kom hem idag. Han med familj har ju varit nere i Italien i 4 veckor nu, så dom har ju endel att ta igen. Då passar jag på att njuta av lugnet.








Bara för att jag vet att du verkligen kan göra mig lycklig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart dags för en promenad och en massa prat tycker jag =)

2009-07-17 @ 23:59:04
URL: http://jelife.blogg.d
Postat av: jenny

Grattis grattis =)

2009-07-18 @ 13:55:30
URL: http://jelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0