Skräcknatt

Jag gick in och la mig i sängen efter Beck igår. Och dom som känner mig vet att jag inte kan titta på sånt som kan hända i verkligheten om jag är ensam. Speciellt inte då jag ssa sova. Så jag  fick sätta på teven i sovrummet och kika  på 2 /2 män innan. Somnade tack och lov med teven på, men sen vaknade jag av världens smäll. Jag sprang verkligen ur sängen, ut till garderoberna i hallen och slet fram en hammare. Haha fråga mig inte varför, men jag tänkte inte vid detta tillfälle. Jag tog med mig hammaren till sängen och somnade iaf med den i handen =)
Är jag inte barnslig?
Vaknade klockan 9 av att mamma ringde. När jag klev upp ur sängen så satt jag med mobilen i enaa handen och hammare i den andra. Kände mig bakfull, så trött var jag. Hoppas jag får sova bra inatt annars kommer jag vara helt slutkörd imorgon.

Hela dagen har gått åt till att kurera sig fortfarande. Magen är något bättre så jag sicktar på arbete imorgon.
Som jag anade så kommer antagligen inte J.<3 och Nixan hem idag, uttan de bllir imorgon kväll. SSköt att Han börjar jobbet på måndag så han håller sig på hemma plan lite mer =)

Har klivit ur duschen precis, så nu ska jag torka håret, laga mig lite mat eller om det blir rester även denna dag?! Nästa film på listan är nog "Walk the Line". Efter det hade jag tänkt mig en gammal goding som typ Titannic eller Pearl Harbor :P

Hörs sen folks

Kommentarer
Postat av: nathalie

Då är vi verkligen två :P Sov du med hammaren ??



Kramkram

2009-07-28 @ 17:23:03
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0