Skylla mig själv?

Wooooooooow, snart ledig igen. Denna gången är det verkligen väl behövligt.
Har inte fått så mkt sömn dessa dagar. För det första så var ju Micke med ner när jonas kom hem. Dom ölade på rätt bra och härjade.
Måndagen blev väldigt impulsiv. Jörgen ringde mig halv tio och ville ha skjuts...... Från Lidköping till Mariestad!
Suck, snäll som jag är så ställer jag ju upp. Han och bröderna Ankersson hade varit på Måndags klubben... Så jag åkte från tibro vid kvart över 1 och återkomm inte till sänges förens efter 4. Kan lova att de var en låååång natt.
Mamma och pelle kom sedan på morgonen. Kände att mina ögon stog i kors =) Men lyckades genomlida dagen, men kände att krafterna försvann när jag kom på att jobbet kallade igen.
Jobbade kvällen igår med Jessica ovh Sandra. De gick hel bra, en super skön kväll!. Kommer hem och känner att min brist på sömn har kommit ikapp mig. Men tror ni jag fick en lugn kväll/natt? Icke!!!
Klockan halv 12 ringer Kennie och behöver skjuts ifrån skövde. Kennie, Henke, Aba och en till hade spenderat dagen på Liseberg och tåget kom inrullandes 00:25. Jörgen hade egentligen lovat att hämta dom, men hade fått förhinder. Jonas kunde inte köra då han hade druckit en massa öl..... så Snäll som man är.....
Somnade runt 02:00 och traskade sedan upp 05:45, redo för en dag på jobbet fram till 16.
Är meningen att jag ska med Jonas hem till hans chef på grillkväll ikväll, men vet inte om jag orkar. Börjar 07 imorrn ingen..... Fel av mig?

Ne nu ska jag vila, får ta jonas i hornen när han kommer hem!

Puss och kram
Skala banan


Kommentarer
Postat av: Emilia

Emilia!!

Du är på tok för snäll!!! Förstår inte hur du orkar jobba när du knappt sover något...

Kraam

2009-07-09 @ 21:10:14
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0