Solen lyser himmlen är blå - vad det är skönt att leva då!

Men, det är klart att man ska ligga inne och vara sjuk då. Usch!!!
Jag känner mig så otroligt ensam. Har typ inte pratat med någon sedan i söndags... Tänk om jag har glömt av hur man gör? =)  Äh, jag får väl sjunga lite medans jag plockar lite här hemma. Vill ju att det ska lukta gott när la familja kommer hem. Det är ju så lätt att det känns unket och grått när man har legat sjuk. Eller är det jag som inbillar mig? När vi var och handlade i söndags så köpte vi faktiskt grönsåpa till golven. Det luktar otrligt gott tycker jag. Kanske ska slänga på lte sen om jag orkar!
Har sovit värsta dåligt i natt igen, men nu får jag sova två nätter ordentligt innan jag går på att jobba helgen.
Tänk att man kan sakna någon så mkt. Helt makalöst !

Ne nu är det frukost som gäller, är dunder hungrig.
Hörs av senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0