UrUsel Natt

Måste börja med att tacka Fröken Bratt  för ett par ttimmars underhållning. Trotts att jag mådde skit så fick hon mig verkligen på bra humör =) Hon hade med sig presenter till mig... haha min tallrik som jag hade med upp till henne för typ massa dagarsedan, en hel rulle Hundbajspåsar (lila), och två center rullar =)
Så sött det såg ut när hon trippade in i vardagsrummet med detta i handen.

Sen skulle man ju gå och lägga sig, men det går aldrig som man har tänkt sig. Har inte sovit en blund i natt. Värk i kroppen och Kräkningar. Hallå!!! Vart kommer det ifrån??? Finns väl ingenting som går nu?
Aja, hur som helst så har jag fått sjukanmäla mig. Inte så smart att gå till jobbet om man kräks =(
Hoppass bara på att det är "färdigt nu så man kan jobba imorgon,,,Jag Måste Jobba imorgon!!!

Ne nu ska jag krypa ner i sängen igen. Är helt orkeslös och måste sova en stund!
Om jag orkar så

See Ya Later Aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0