"Walk the Line"

Tror de är 10 gången som jag ser filmen. Jag älskar den verkligen, men mest så diggar jag musiken till. Har precis samma kärlek till "Greate balls of fire" som handlar om Jerry lee lewis.

Till er som inte har sett filmerna.... SE DOM!!!


Får stanna hemma från jobbet yttligare en dag. Efter som dom är så rädda för svininfluensan på jobbet så är dom extra försiktiga. Och jag försår dom, kanske inte så bra om jag smittar både arbetskamraterna och vårdtagarna. Trodde jag skulle förlora massa pengar på att vara hemma nu. Men kom på att jag fortfarande har en lön innestående ifån mitt förra jobb, så jag ska försöka åka dit någon dag så jag kan få dom till slutet av nästa månad med =)


Mamma är med Pelle ute på akuten. Han har tydligen börjat få ljumskbrock så de är väl lika bra att dom kan försöka ggrr något åt de på en gång så han kan slippa operation denna gången.





 Jag saknar er <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0