Äntligen Hemma

Efter en helt okej dag så är man hemma. Har iof varit hemma ett bra tag nu. Var så uppe i varv när jag klev in att det först blev en timmas promenad med lilla Nicki. Inte för att det blev uppskattat,  det regnade ju ute! Väl inne så tänkte jag försöka mig på all den "jobbiga" städningen som man bara drar sig för att ta tag i. (Eller, iaf jag) Alla golv lister, fönsterbrädor (och under) dörrfoder, garderober och köksluckor är numera dammfria. Ja, ett varv med dammsugaren och skurborsten på toaletten hann man ju även med.
Så nu när det är gjort tänker jag slappna av i helgen och bara njuta av Årets första Julbord =) Det blir med Jonas jobb, men vart vi ska får vi inte veta. Spännande!!! Dom har alltid valt så fina och bra ställen alla andra år, så detta blir nog minnst lika bra! 

Jonas är iväg och hjälper till med en flytt på Fam. Brewitz sida. Får se när han behagar att komma hem. Men tills dess så väntar en promenad med min LillTjejj och teven så klart! Mammas Pojkar väntar, sen laddade jag ner Grinchen som vi ska kika på i sängen sen. Har fått sånna julkännslor =) Julpynta till helgen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0