Dålig dag?

Vilken tur att man jobbade kort dag idag. När halva dagen gått så fick jag en sån sprängande huvudvärk. Och den SPRÄNGDE verkligen! Betyder det att man har haft en dålig dag? Så när bilen var inne i garaget så brummade jag raka vägen hem till soffan och medicinskåpet. Men tji fick jag.. Inte en enda huvudvärkstablett hade vi hemma. Vad gör man då? Jo, man lägger sig och sover en stund. Klockan var väl 3 när jag somnade och vaknade till igen vid 6. Lite bättre vart det, men efter duschen blev det värre. Nu är det ju försent att köpa alvedon med. Dumma mig för att man inte släpade sig upp till apoteket när man kom hem. Men Gubben åkte upp till svärfar nu, så han kan nog lirka med sig hem från dom.
Ska ligga och mysa till
Mammas Pojkar och Lyxfällan innan sängen ropar. Några långa promenader blir det inte med Nixan iaf, hon hatar regnet! Det blir en tvär vändning i dörren när hon märker av regnet.
Imorgon är det äntligen fredag, och det innebär en helg av massa sova och ta hand om mig själv!

Nej nu tar huvudvärken över hand, måste lägga mig ner lite!


Kiss & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0