Det var en...

Det var absolut inget kul svar jag fick av doktorn idag! Känner ändå att de är lite privat så skriver inte ut här vad de var! Men, nu har man fått ut en massa medicin (400 pengar for bort idag), så jag hoppas på förbättring snart! Är iaf sjukskriven imorgon och fredag, då jag kan vara en fara för både mig själv och alla andra i trafiken!

Min Jonas<3 tycker uppriktigt synd om mig tror jag, eftersom han gjorde Tacos till mig nu på kvällen med ALLA mina FAVORIT ingridienser! Nu sitter jag och glor på Bonde söker fru, Plutt somnade till lite på soffan och Nicki sover vid balkongdörren... Jag är med trött.. fast inte trött så att jag vill sova, utan rejält orkeslös!
Nu ska jag krypa ner hos Älsk i soffan, känner mig frusen så han får ta och värma mig lite!


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0