En helt "normal" film

, jag har suttit en stund och funderat på om jag verkligen ska lägga ut denna filmen =)
Jonas bara larvar sig (Som vanligt) hehe... och Nicki är bara såååå söt när hon ska få mat! Vi har våra rutiner här hemma, och detta är en utav dom!
En helt "Normal" film i en av våra helt "normala" kvällar =)









Sen var vi precis ute på en Lastbilstripp med Pappa Kentha! Riktigt kul att se hur det verkligen går till när man lastar och så. Gick inne på Elmia och kikade runt i säkert en timma, sen gick vi över till en Arena där jag bedömt tror att HV71 har sin hemma plats. På vägen hem började det snöa ordentligt, var riktigt mys att ligga i Kenthas säng och bara va! =)


Stället vi lastade på





Här lastas det lite! Började föresten snöa precis då =)


Och nu, efter många om och men så har jag kommit hem till min Älskade hund<3
Vi ska mysa i soffan, kika på film och äta popcorn (i hennes fall - Grisöra)
Vi är helt ensamma hemma då jag körde grabbarna till Tidan. Ska väl hämta dom i natt om inte vädret blir värre än så här! Imorgon ska vi städa lite lägenhet och bara myyyysa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0