Pappa<3

Snart kommer min Älskade Pappa hit! Vi ska kolla på tatueringar till pappa. Han ska tatuera in mitt namn =) Det tycker jag känns lite mys faktiskt. Sen åker vi troligtvis och kollar på gardiner. Både jag och pappa behöver gardiner till köket. Tycker de är knäppt att vi har bott i våran lägenhet i snart 1,5 år utan att ha satt upp gardiner där än. Men vi har ju inte kunnat bestämma oss för vad vi ska ha för något, men nu bestämmer JAG =) Måste komma upp något innan jul nu!
Blir även matlagning/eller god hämtmat som vi ska mummsa på! Var evigheter sedan Pappsen var här.

Min status förövrigt är väl hyfsad. Är fortfarande jätte hängig, men mina mediciner börjar nog hjälpa nu! Mitt blodvärde är nog inte hundra än efter som det emellanåt svartnar för ögonen. Men, på Måndag hoppas jag vara fit for fight igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0