Spännande Fredag

Okej, min dag på jobbet har väl inte varit så speciellt spännande! Men på hemma fronten så har det minsann börjat hända gejjer. Får se vad framtiden har att bjuda på =) Håller det hemligt ett tag till OM OM IFALL ATT det inte blir av! Det är med blandade kännslor så de är mkt att tänka över innan det slutgiltliga!

Nu i kväll så är Jonas iväg på Julbord med Mekonomen, så med bara mig och Nicki hemma skulle de ju till att mysas såklart. Bestämde mig för att dra med mig stumpan upp till Dan´s zoologiska för att köpa lite fredagsgodis till fröken. Vi gick in och jag släppte henne lös. Pratade en stund med ägarens fru. Vi brukar alltid slänga några ord, och hon är ju Så förtjust i Nicki. Lika så hennes lilla Whippet pojke ;) Efter en stund kom jag på mig själv att glömma bort Nicki. Jösses, trodde ju direkt att hon hade kört huvudet i första bästa godislåda =) Men när vi kikade runt hörnet, där den härliga godis buffen står fram dukad, ja då sitter hon där så sött och väntar. Hon är sååå duktig! Vet att hon inget får ta eller röra utan att först få höra ett "Varsågod". Hahah, det kunde slutat med en rullande hund. Men, hon fick välja sina godsaker helt själv. Det blev en del, men de är hon värd!



Nu ska vi mysa ner oss och bara vara!
Imorgon är det ju som sagt julbord =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0