Storhandling med Kärleken

Idag har det minsann svichat kärlek i luften! Massor med små söta sms har pendlat mellan min och Jonas telefon <3 Det räddade min dag, då den inte har varit en dans på rosor. Vid dagens slut (16:30) så brummade jag till Jonas jobb. Vi skulle ta tjuren i hornen och Storhandla! Det är (som dom flesta vet) en pina att handla med Jonas. Hahha han blir ju alltid så Arg. Men idag gick det superbra och Kärleken höll i sig. Vi tänkte bara ta en liten tur förbi Netto för att kolla om det fanns något kul. Hmmm jo, det "kul" kvittot slutade på över tusenlappen. Hur som.. vi åkte vidare till Willys. Och det kul-kvittot hamnade på likvärdig summa. Hujjja, det är inte billigt!
Men, min Kärlek var så underbart söt! Fick denna;


Man kan plocka sitt favorit Godis i denna söta burk.
Älsk sa att när han såg den så tänkte han direkt på mig. Bara för att den var Rosa =)

Så, efter en avslappnad Storhandling drog vi kosan hem.
Kärlekstemat fortsatte även här. Nu vart det Lady & Luffsen stuket, så till kvällsmat gjorde vi spagetti med köttbullar.
Det ser inte så trevligt ut på bilden, men det var super gott och mysigt =)



Kokade Spagettin, (hällde av vattnet så klart)
Blandade i Dolmino m. vitlök
Stekte köttbullarna lite lätt och blandade i

Nu ska vi kika på Oskyldigt Dömd & Greys tillsammans med våra Godis burkar =)
JA! Tro inte att Jonas bara köpte en till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0