Varm Choklad

Det är så tyst! Jag sitter och fingrar lite på datorn, Nicki sover och Teven är Avstängd! Enda gången som den är av är när vi inte är hemma. Men nu är jag inte så sugen på att titta på teven. Är mer sugen på att ge mig ut i kylan med Nicki, för att sen slänga mig i soffan och faktiskt mysa ner mig i soffan med en kopp varm Choklad! Synd att jag inte har tagit fram lite jul pynt än, för då skulle man få grymt mycket mer julstämning. Men, än så länge så får jag nöjja mig med den ruggiga kylan som är.
Bara 40 minuter kvar tills teven slås på.. Bäst att vara klar med allt som ska vara klart tills dess! Bäst att skynda!



Malin - You know, that i know, that you know that i know.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0