Bio kväll

17:30 drog vi kosan till Skövde stad för en trevlig och efterlängtad kväll med Emmsy och Jimmy. Det blev som sagt bio, och den nya Beck filmen var det som rullade på duken. Den var verkligen superbra och "Gunvald Larsson" var precis lika snygg som vanligt =)
Det gick åt mkt pengar eftersom J.<3 åt upp sina snacks INNAN vi ens hade gått in i salongen, så jag fick köpa en ny till honom. Jimmy pepprade och kryddade sina popcorn så mkt att han satt och nös hela tiden, haha. Bara jag och Emmy som var någorlunda "normala" :P
Tycker det var allt för länge sedan som jag och Älsk<3 var på Bio. Det var verkligen så super mysigt att sitta där inne i mörkret, hålla lite handen och bli pussad på <3 Det kallar jag mysfaktor 2000! Det bästa var att när vi kom hem så var den fortfarande aktiv så vi la oss i soffan och sappade på teven en stund.
Vi somnade inne i sängen till ett avsnitt med Bert =)

Nej nu börjar MITT program.... vad tror ni det kan vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0