Dåligt samvete

Det enda jag tänker på nu är; Hur jag hade kunnat rädda dig från en allt för tidig död!
Jag försökte verkligen men de gick inge vidare.
Nu är du borta!
Vilka människor kan göra en sån här sak? En bild såg jag på dig, och jag kan lova att det var kärlek vid första ögonblicket. Även om jag/vi inte hade kunnat behålla dig, så hade jag iaf gett dig en ärlig chans till att hitta en ny familj! När jag vaknade upp igår och insåg att du var borta... Det var obeskrivligt! Det var verkligen tungt!
Jag kan inte fatta att du tog mitt hjärta så fort. Vi hade ju inte ens träffats!
Men så är det!
Tro det eller ej, men jag kommer aldrig glömma dig!
Om samma sak händer igen så ska jag inte tveka. Då ska jag göra det som känns rätt och vid det tillfället tänka på att det kunde ha varit du!
Hoppas du ändå har det bra där du är nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0