Day and Night

Igår for jag till Varnhem och hämtade Kusinvitamin <3
Vi hade en underbar dag och natt tillsammans med Älsk<3 och Henke. Tyvärr så mådde J.<3 inte så bra så han somnade vid halv elva redan. Så Jag Josse och Henke sprang upp en stund till Svantelini och Jönsson. Tillslut hamnade vi på den stora lekplatsen. Vi gungade, åkte linbana och hade super skoj ett par timmar innan vi gick upp för att kolla till Älsk lite. Han låg och sov så sött i sängen. Dock var inte Henke så smart, utan hoppade upp i sängen med JÄTTE SANDIGA strumpor, så de kändes som jag sov i sandlådan inatt=)

Det har varit en lugn dag med Idol tittande och mys. Nu har Älsk kört hem Josse, men jag hoppas vi ses snart igen!!!
Ska städa lite nu och förbereda maten. För ikväll ska Älsk Henke och Jag mysa framför "Ensam Mamma Söker" med Tacos på tallriken.


Här kommer lite bilder;


Älsk och Josse<3 Stackars Jonas som är sjuk!

Mina<3

Jag råkade fastna på en bild

Pojkar

Näsan rann så han pluggade igen :p

Vi spelade lite sällskaps spel

Nu somnades det =)

Schnöggingar

Henke har ett flygplan på sin dörr som Josse var sugen på=)

Josse och Henke gungar (eller försöker)
Det var riktigt kul. Länge sen man "lekte" på en lekplats


Blev inte fler bilder än så. Men dagen är ju inte siktigt slut än.
Nu ska jag kika lite efter bra Kennlar, för jag är Kär <3

Ha en trevlig kväll folk!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

Finner inga ord! Saknar er redan! <3<3

2009-09-13 @ 18:18:10
URL: http://jjossefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0