Emmammamma =)

Mötte Emma uppe vid bolaget kvart över fem. Det blev 3 olika sortes vin innan vi for förbi Kinaresturangen och köpte med lite mat.
Det blev många härliga timmar med prat, skratt, galenheter och tårar =)
Kom inte där ifrån förens klockan var närmare kvart i 4 nu på morgonen. Super trött och lite lagom lullig, men absolut värt det!
Jag tog faktiskt en promenad med Nicki när jag kom hem. För jag visste att jag skulle sova en skvätt, och Husse var ju 10ggr värre än mig. (kännde det på hans andedräckt)
Vi vaknade till liv för bara en halvtimma sedan!
Har gått ett varv i lägenheten, som förövrigt har bjudit in mig till en städ dag :S Känner inte alls för det just nu. Men det är bara att sätta igång så går det nog bra. Ska tvinga med Husse på en dans med dammsugaren oxå =)

Nepps nu kokar äggen. Dax för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0