Heldag hos Morbror

Har tillbringat yttligare en heldag hos min Morbror och hans familj i ett helt underbart väder!
När jag kom dit så tog vi med oss våra hundar och alla barnen ut på en riktigt lååång och härlig promenad runt Tibro. Nicki och Simba var rejält trötta och varma när vi kom tillbax, men så fort vi släppte dom så blev det full rulle. När man såg vad dom gjorde med varandra och mot varandra så kan man tro att detta är Kärleksparet nummer 1. Så söta är dom ihop!

Nu är man hemma igen,<3 ska snart börja med maten.
Blir till att kika på Idol själv då Älsk måste jobba över.
Imorgon är en ny dag med vackert väder?! Liselott och jag ska ta promenaden igen innan jag ska fara hem till mamma vid 19 Tiden.

Här kommer lite mys bilder på Nixan och Simba


Simba njuter verkligen när Morbror klipper han under tassarna

Lite småprat innan buset börjar

Underbart fina Simba

bus bus bus bus

Dom pussades nästan hela tiden =)

Tar igen sig innan vi skulle hem


Kommentarer
Postat av: sara

heej!

Jag försår, jag håller tummarna för att du kan övertygga sambon nu! ;P Jag har ju lyckats! hihi..



Joo, dp är ju en speciell ras. och inget vidare om dom blir understimulerade. Det blir ju lite jobbigt och "tråkigt" då.

Men, jag gillar ju somsagt det. Men borde själv vara bättre på det.



Lycka till nu!

kramar

2009-09-15 @ 22:18:02
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Sara

chihuahua är ju faktiskt inte en så lätt ras, jag tror dom kräver en hel del uppfostran faktiskt! ( iofs alla hundar ) men jag tror många tänker att det är en liten och mesig hund. Jag tror dessvärra att den är bra mycket kaxigare än vad man tror! :)



aaakc vad snällt sagt. :) ja, santos har det nog bra! Och jag trivs toppen med min prins!



Ska ni gå någon kurs snart med tösen? Kanske kunde gå ngn kurs ihop? :) typ rallylydnad? :) Spår? :D

2009-09-16 @ 10:14:35
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0