Helgen i helhet

Fredag

Efter att ha jobbat till 14.00 så tog jag mig en sväng förbi Morbror och Liselott. Vi slängde några ord innan jag åkte till bolaget åt pappa. Skulle in till stan igen, så han bad mig köpa med. (Bekväm som han är) hehe
Slängde mig iväg runt 18, hem till pappa, hämtade upp Malin<3, åkte ut till Ludde, sen hämtade vi Magnus. Tillslut hamnade vi hos Malin där det var meningen att vi skulle vara. Klockan var dock runt 22 när vi kom hem. (Körde lite fel på nästan 6 mil så) hehe
Icke och Vinor mötte upp oss utanför.
Det blev en ganska lugn kväll, men dock så Rolig =)
Tog för ovanlighetens skull inga bilder från denna kväll ?!


Lördag

Vi vaknade ganska tidigt. Men det blev bara massa flams och trams i ett par timmar innan vi åt frukost. Runt tre körde vi hem Magnus (gick dock bättre med att hitta vägen nu)
Jag släppte av malin innan jag drog min kosa hem. Fick order om att hämta med mat till pojkarna där hemma. Så jag drog förbi Bar och Grill. Så kvällen började bra. Vi satt ute på gräsmattan Jonas, Henke, Kennie, Jörgen, Adrian, Micke P, Nicki och Skrållan så klart =) En super söt newfoundland (stavning?) vovvsing.
Runt 19 tiden hamnade vi uppe hos Micke P. Vi skulle kolla på någon film. Måste säga att den var så fruktansvärt dålig att den blev rolig. Men denna filmen rekomenderar jag till er med riktigt sjuk humor. Bruno!!!!
Hade tänkt lägga mig efter detta, men det slutade med att dom drog med mig till Hjo. En helkväll på Hamnkrogen! Det var en riktigt trevlig kväll som jag inte ångrar alls!


Kikar film













Söndag

Vaknade runt halv tio. Lite tung i huvudet är man, men tror bara det beror på att jag är trött, för det blev inga mängder igår.
Nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig till jobbet.
14:30-22 är det som gäller idag!
Phu, jag är såååååå seeeg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0