kalas

Var på Kalas i skultorp igår kväll. Pelle fyllde som sagt 51, så en liten present fick han iaf=)
Mamma och lillebror köpte honom en Golfklubba, Jag och Älsk köpte 2 nya golfhandskar. Såg bra ut ;)



Fick självklart mat och tårta med =)


Mumma, mammas mat e Gottigt

Tårtan, men jag är inte alls bra på att skära, så ni ser ju hur den ser ut =)



Har precis varit ute med Nixan i lite mer än en timma! Skönt väder att gå i, men snart kommer regnet kan jag lova! Ska ha en lugn dag i dag, bädda lite rent i sängen kanske?! Imorgon ska jag jobba=) 7:30-16 underbart. Efter det ska jag plocka upp min lillebror och fara upp till Jörgens pappa. Robin ska ut på praktik nu, så hans praktikplats blir hos Ronny. Full rulle i morrn, Hajjemään!
Nu är det frukost och våra bästa år som väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0