Money

Varför, varför ska hela livet kretsa kring pengar? Man blir ju bara så arg och bråkar! Jag och J.<3 hade en väldigt intensiv diskussion om detta ämne precis innan han åkte. Inte för att vi har ont om pengar på nått sätt. Nej då, snarare tvärt om. Men samtalsämnet var ÄNDÅ pengar. Blir helgalen på detta!
Vill ha ett liv, en värld utan ekonomiska problem!
Fy vad jag hatar pengar ibland!!!
Jag ska fixa mig ett trädgårdsland, ett växthus, fiska i bäcken och jaga kor på åkern!!!



En annan sak som jag är irriterad över är att hela fredagen snart har gått och jag gör absolut INGET!
J.<3 och Nixan åkte till Ödesög för en stund sedan. Sista helgen på campingen för denna säsongen. Så nu sitter man i soffan, precis duschat och vet inget. Taskigt väder är det med =( Varför ska allt bara vara skit idag?
Funderar på att åka in till Världens Bästa Malin<3 Men jag har ingen bil så nu får man jaga chaffis. Eller jaga? Jag ringer ju bara Henke =D
Äh, vi får se, uppdaterar er om min kväll senare. Ska grejja lite nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0