Morrn morrn

Börjar inlägget med en ursäkt!
Idol gick inte alls igår utan bara en förvirring från min sida =)
Ne, jag spelade kortspel med min Nixan igår kväll. Men hon tröttnade ganska fort eftersom jag bara rörde till det för henne!


Här tog det slut =)



Vi la oss ist och kollade på teven. "Svenska Hollywoodfruar"
Första gången jag kollade , och jag måste bara få säga att jag tyckte det var så Patetiskt att det blev Humor! Usch, jag blev så irriterad när man hörde deras kommentarer och hur dom ser ner på folk.
Till det så provade jag iaf något nytt
(Nytt för mig iaf. Många har nog kanske redan smakat)

Efter som min favorit är Cocos så Älskade jag denna!
Vad tyckter ni?

Nu är det frukost time! Har varit ute en liten sväng med Nixan i det underbara vädret.
Sen ska vi åter igen bege oss bort till Morbror Thony och Liselott.
Så bra att vädret är bra, så kan vovvsingarna leka ute=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0