Mot Skövde!!!

Snart kommer Världens Bästa Henke och kör in mig till Min Malin<3
En hel helg tillsammans med henne kan inte bli bättre.
Och imorrn så får vi äntligen träffa Luddisen med eftersom han fyller hela 45 år =)
Gud detta kommer bli en toppen helg. Nu ikväll ska vi bara träffas ett par stycken, dricka lite öl och ha kul.
 Me love<3

Nej, lika bra å göra sig klar. Henke har ju jämnt så Bråttom =D



Ser inte min Näsa konstig ut?
Hmm.. har aldrig gillat min näsa =S
Ser ni föresten vad slitet mitt hår är. Blir så när jag blonderar det hela tiden!
Jaja försvinner väl nästa gång när jag ska klippa mig med=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa det är fruktansvärt. han ligger fortfarande dåsig. men har iaf ätit lite. och kissat och sånt. men nu är det sängen, kommer nog bli en tuff natt tror jag! ha en trevlig kväll!

2009-09-04 @ 22:47:51
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0