~ Ond rygg ~

Jag vet, mkt dålig uppdatering idag!
Och inte för att detta blir bättre, men ändå..

Gårdagens jobb var inte en dans på rosor, önskar att större delen av den förblev ogjord eller förändrad.
Det enda jag fick ut av det var en hel dag i soffan med en J*VLA RYGGVÄRK
Har inte kunnat röra mig obegränsat på hela dagen och tyvärr så har även Nicki blivit lite lidande. Ingen härlig långpromenad på morgonen, men den tog husse nu på kvällen. Hoppas på att det släpper under natten.
Lite possitivt ändå är att Min underbara Sambo tycker synd om mig =)
Just i denna stund står han ute i köket och lagar mat till mig, plus att han köpte lite gott till filmen som vi ska se på ikväll.
Johan Falk - GSI Gruppen för Särskilda Insatser



Kommentarer
Postat av: Emilia

Taack tjejen! Vi är såå nöjda, men än har vi lite pyssel kvar...



Stackars ryggen... du får vila dig ordentligt!!

Kramar

2009-09-21 @ 20:55:47
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: sara

Den är ju sviiinbra!

2009-09-22 @ 15:26:33
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0