Shoppaholic

Åkte hem till mamma lite tidigare än vad som var sagt. Hjälpte till med att ta fram lite fika och slängde ett par ord. Stackars mamma som antagligen har rubbat muskelfästet i ljumsken. Den där familjen har inte annat än otur :S
Hur som helst, så handlade jag för lite mer än vad som var beräknat. Men de tycker inte jag gör något. För nu kommer det lukta gottigt hemma i lägenheten.
Fick med mig lite smörgåsar som blev över, så jag och Älsk<3 tog lite senare kvällsmat än vanligt och kikade på en liten del av Wallander. Får ta resten ikväll!

Om ett par timmar kommer pappsen och plockar upp Nixan å mig
Vi ska upp till stugan och äta mat =)
Det blir farmors fiskgratäng som jag Älskar så mycket!
Önskar bara vi kan slippa undan ifrån regnet.



totalt älskar henne<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0