Tidsfördriv =)

Vad heter ni? Emilia och Jonas
Hur träffades ni? Internet
Bor ni ihop? Japp
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år och 6 månader

Är ni förlovade? jaa
Har ni barn? Inte än
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart!
Kommer du ihåg er första kyss? Japp 
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var han.
Vem är äldst? Jonas är 2år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Kräftan båda två=)
Vem fyller först på året? Jonas
Vem är längst? Jonas
Vem sjunger bäst? Jag tror det är jag :P
Håller ni i handen på stan? Ja för det mesta
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej inte ett dugg
Blev du kär i första ögonkastet? Ja det sa verkligen KLICK

Har ni någon speciell låt? Absolut, vem har det inte?

Har ni stora framtidsplaner? Nje, vi tar det lite som de kommer
Har ni gråtit i varandras armar? Jo de har hänt

Har ni varit utomlands tillammans? Nej, vi har lagt pengarna på så mkt annan skit
Vilket är ert bästa minne? Oj, vi har många
Vem lagar bäst mat? Jag utan tvekan
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat ihop och myser framför teven

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Blir du lätt svartsjuk? Svartsjuka är överskattat. Konfrontera om det görs något fel ist!
Brukar ni bråka? Japp

Ringer eller SMS:ar ni mest? J.<3 hatar att smsa, men börjar bli bättre på de nu
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Älskar hans ögon och händer :P
Brukar nån av er prata i sömnen? Mja, Jonas sjunger=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0