Tur och otur i spel

Köpte mig två trisslotter när jag jobbade igår. Som förövrigt var super kul, och att se alla underbara igen.
Vann sammanlagt 75kr så jag hämtade ut 3 nya. Men det var bara Nit!


Efter jobbet for jag till stan för att plocka upp lillebror. Vi skulle upp till Jörgens pappa så dom skulle få träffas lite och lägga upp en "plan" inför praktiken.
Väl uppe så får man sig en hemsk syn. Jörgen går och linkar som en jag vet inte vad.
Lillemor och Han hade precis kommit hem ifrån sjukhuset.
Orsaken var Diskbråck!
Han såg inte så fräsch ut. Usch, tycker verkligen synd om honom!

Idag vaknade jag först av att min Älskade J.<3 pussade på mig innan han åkte till jobbet =)
Vände mig om och såg att Nixan sov med. Då kunde man passa på att znooza lite till. Vaknade strax efter 9. Då var de bara till att dra på sig kläderna och springa ut med lillan, trotts att vädret inte är det bästa.
Håller tummarna på att det blir bättre imorrn!

Nu är det dax för Våra Bästa År och lite frukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0