Vad är detta?

Vaknade och såg hur absolut underbart väder det är ute idag! Första tanken var; "Ååhh låång promenad med strumpan".
Jag satte mig upp i sängen och skulle säga godmorgon till min sköning...  "kraaaxx".... eh? Ont i halsen, Hes! Vad är detta? Jag som trodde mig kunna slippa detta när jag har opererat bort halsmandlarna. Men de ger ju inga garantier för det :S Tusan oxå!
Fick ta på mig en halsduk när jag gick ut. Det var riktigt kallt vid halv 8. Okej, promenaden kanske inte blev så jätte lång, men vi betade av den lilla skogspromenaden som går här nedanför. Sen var jag tvungen att gå upp och dricka varmt Thé. Kommer förmodligen få göra det hela dagen lång!


Påminner er igen om att jag inte har några nummer i min mobil. Så ge mig!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0