Boklus

En sväng in till Skövde fick avsluta min dag tillsammans med Emma. Ett besök på jula där Emma köpte nya trädgårdsmöbler att placera ute på sin altan. (Som efter lite knep och knåp från vårat håll blev superbra till sist) Passade även på att göra av med lite pengar på ÖB med. Första besöket i dom nya lokalerna på Stallsiken. Känndes betydligt rymmligare ?!

Nu sitter jag och gnager i mig ett paket gamla nudlar i brist på ork att göra något avancerat till bara mig :) Jonas och Micke är på jobbet och grejjar husbil så jag räknar med en Sen hemkomst ikväll/natt.

Ska ta mig en koll på kvällens avsnitt av Lyxfällan innan jag kryper ner i sängen och börjar läsa den ena boken som jag fick låna av Emma. Ja ni läste rätt... Jag ska ge mig på att läsa en bok :) Har inte slängt ett öga till något sådant på över 3 år så de kanske är dax?! Har på senare tid märkt att allt fler och fler läser böcker, så jag vill ju inte vara sämre jag!


Imorgon är det Fredag och då blir det Mys med mina Älsklingar<3


Kommentarer
Postat av: Nath

Du får berätta sen om den är bra lr inte ;)

2010-04-22 @ 22:37:22
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

önskar att jag vore en boklus

2010-04-23 @ 11:15:26
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0