Deppression-varning?!

Allt som jag har velat göra den senaste veckan är att SOVA! Jag känner inte för att göra något, jag orkar heller inte något! Har tvingat mig till att gå långa promenader för att få i mig friskluft i hopp om att de ska släppa.
Har inte kännt mig sånhär sen jag gick på penicilin sist.

Något som däremot piggar upp är att Pappa -Förhoppningsvis- kommer hem till lilla mig :) Han ska dra med sig lådor till mig och Jonas som vi kan ha och börja packa lite smått i. Hur underbart känns de inte när man vet att de bara är lite mer än en Månad kvar till Flytt?
Lite små justeringar i livet så är allt Perfekt!

Har varit ute på en morgonpromenad med vovvarna så nu väntas frukost och något kul på teven :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Usch då! Hoppas att det är något övergående!!

Kramar

2010-04-27 @ 18:27:53
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0