Ett Grisöra som Belöning

Har precis kommit hem ifrån Rankås.
Nicki har lekt med sin BC kompis Scott, som vi btw ska vara hundvakt åt om ca en månad! Kommer bli kalas kul det här :) Vi gick en runda på ca en timma, och hela tiden hade vi dom lösa. Dom sprang som stuckna grisar i skogen, men aldrig att dom försvann ur sikte. När vi nästan var tillbax vid bilen kom det en man med 2 superstora hundar så de var dax att kalla på våra små illrar. Nervös var jag för Nicki kommer inte alltid när man ropar.. Men nu så fort jag bara sa hennes namn kom hon rusandes till mig och satte sig på min vänstra sida. Observera att vi bara har tärnat på detta inomhus, så jag blev ju Super Stolt när hon gjorde helt rätt :)


Nu ska vi ta oss en liten välförtjänt vila och lite mat! För nickis del blir de faktiskt ett Grisöra som belöning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0