Every Day is a Gift

Inte kul att vakna upp med en 80kg Jonas som Hoppar på en för att jag ska komma mig upp! Han sa att han hade suttit på sängkanten en bra stund innan och grejjat. Snacka om att vara trött!?

Kom iaf upp vid sju, mötte upp felix halv 8 och nu är vi precis inkomna från morgonpromenaden! Är fortfarande trött... Borde man inte piggna till efter en promenad med så frisk luft i lungorna? Något är inte som de ska vara?!

Ska Proppa i mig en näringsrik frukost som består av Havregrynsgröt & blandade Fröer, knäckebröd och juice. Idag har inte min dag så mkt att erbjuda tyvärr. Kommer bli en sån där "inte-göra-någonting-idag-dag".
Jobbig att längta till klockan 21 ikväll. Bara 13 timmar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0