FamiljeFejden

Jag hatar dagar som börjar så super bra och sen slutar i Kalabalik!
Min och Jonas kväll blev totalförstörd tack vare idioter till släktingar som bara ska hålla på och springa med skvaller! I 5 år har jag lyckats hålla Jonas utanför allt, men idag tog det tvär stop. Alla säger att dom har knäppa familjer men ,inte för att vara "värst", Min är totalt sinne**juk! Allt som är idag grundar sig på saker som min Mormor och Morfar startade vid deras skiljsmässa för typ 40 år sen. De som har varit är hela tiden en typ av "Continue" Hela kvällen har jag fått lägga all min energi åt bara massa onödigt skitsnack. De ja inte tål är att dom ska dra in Jonas. Han kommer bli som Pelle. Pelle och Mamma har varit tillsammans i över 20år nu och han ser fortfarande ut som ett oförstående UFO när de kommer upp på Tavlan igen....

Varför kan man inte bara sköta sitt och skita i andra? Speciellt när de gäller sin/sina familjer?!


Nog pratat om det!

Jonas ligger här på soffan och Snarkar! Han  är så söt<3 Hör lite mummel och smaskande mellan oljudet, men jösses vilken charmknutte :) Kan han inte sova jämnt???? hehe
Själv kollar jag runt lite på heminredning igen :) Mamma har lovat att hjälpa mig att sy Hissgardiner till Huset. De passar bättre än alla dessa panelgardiner som hänger och slänger!

Ska man sova nu kanske? Ska upp tidigt imorgon. Jonas Bror kommer runt 9-10, sen ska jag hjälpa Malin och Hennes bror med att vara lite chaffis<3 Ååhh jag längtar efter att träffa henne igen!!!!!


Sov så gott nu bloggvärlden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0