Godmorgon Solen

Har inte hunnit gå ut än, men vädret genom fönstret ser ju Fantastiskt ut. Nicki och Felix ligger på golvet och myser.. hmmm börjar osa Kärlek här haha. Vi ska göra oss iordning lite innan vi ska plocka upp Emma. Blir en tur i Rankås när hon nu behagar komma hem från Jobbet :)

Underdagen har jag inget speciellt planerat förutom att jag måste åka och handla en sån tråkig sak som MaskinDiskmedel. Phu, både dyrt och tråkigt att lägga i korgen.. Meeeen nu när jag tänker efter så gör jag hellre det än att diska förhand!

Får även finbesök av Micke ikväll. Han ska komma hit och hjälpa Jonas med husbilen så vi kan bli av skrället någon gång.

 Gårdagens kvällsmat blev helt Underbar 







Dax för lite frukost! Annar slinker den ner i magen försent. . .

Hörs sen, puss på er Godingar


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad är det för gott?

Kramkram

2010-04-22 @ 07:50:41
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0