Har ni Blivit lurade idag?

Det är ju trotts allt 1a April idag, så då brukar man ju Luras och Bli Lurad!

Jag blev lite lurad av min mor för en stund sen. Hon har inte hört av sig på hela dan, vilket hon alltid brukar göra på ett eller annat sätt. Så jag skickade ett litet sms och frågade om hon levde. Det dröjde en bra stund innan jag fick svaret ; " Vi har slagit på stort idag Gumman. Har hämtat oss en liten hundvalp"
Jösses tänkte ju jag. Jag vet att mamma har tjatat om en liten Lasha Apso sen vi hade Jacken, därför trodde jag inte att de var ett skämt. Tråkigt värre blev de ju när hon sa att de var de :(

     



Nä nu ska jag slänga på Lyxfällan och invänta herr Green. Han är ledig imorgon så tänkte passa på att dra med honom in till stan och Stor handla :) DET kommer inte han tycka om :)

Puss och Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0