Heldags Utflykt!

Första inlägget för idag då. Är lite sent ute eftersom min dag började med att jag försov mig!
Halv 8 kommer Felix Matte och lämpar av honom... 07:27 klev jag ur sängen. Sån fart jag fick ner för att möta upp dom.
Klockan 9 drog jag och vovvarna kosan hem till Mammsen. Var evigheter sen vi sågs och jag kännde ett begär av att visa dom de små bilderna vi hade tagit på huset! Dom blev glatt överaskade då dom hade föreställt sig något helt annat. (Känns skönt å veta att dom gillade de dom såg) Klockan tickade på och det var dax att åka hem igen. Med två utslagna hundar i bak kom vi hem lagom för att möta upp Felix matte igen.

Nu ska jag ge mig på att baka en Mat-Paj med Kyckling röra till fredagsmyset ikväll. Äntligen en fredag med Bara mina Två Favoriter.

Vad ska ni hitta på i Helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0