HusPlanering

Det bara snurrar i huvudet på mig. Så mkt som man vill köpa och göra nu när det bara är Knappt 2 månader kvar till husflytten. Vad ska man ha för gardiner? Blommor i fönstren? Dekorationer? Trädgården då? Jag som egentligen hatar trädgårdsarbete börjar nu intressera mig för blommor. haha, är de bara nått som kommer när man köper hus?
Nu ser jag oxå att de rätta tillfället för Nicki att få sig en kompis. Jag ser ju hur bra hon trivs med Felix när han är här på veckorna. En hundgård ska byggas, ett litet eget krypin!
Mamma har börjat tjata om larm i huset... men jag betvivlar alla dessa larm! Litar mer på Nicki. Hon säger till i godtid när de kommer någon, ist för larmet som tjuter då fulingen redan är inne. Köper vi yttligare en så känner jag mig supersäker!!! Hundras och kennel är redan avklarad. Kommer väl dock att dröja ett tag till. Vill komma iordning, låta Nicki vänja sig (inte för att de har varit problematiskt förut, men iaf) och spara ihop lite pengar. En valpsing är ju inte gratis :)

Ser att en ljusframtid går mig till Mötes och jag är verkligen Så Lycklig!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt att höra tjejen!! Kul med massa planering :)

Kramkram

2010-04-19 @ 20:07:17
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0