InflyttningsDagen Bestämd!!!

Nu, efter 1.45h med massa papper är allt underskrivet och handpenningen betald :)
Inflyttning senast den 15 Juni, men blir tillträde tidigare!

Så mina Kära Vänner, Jag och Jonas är nu mera HusÄgare<3
Dax att fira för våran del. Ikväll blir det god mat och Riktigt mycket Mysis.... Måste även ringa Mamma och be henne lasta ihop alla flyttlådor som hon har kvar från deras flytt...

Kan ni tänka er?! Om ca 2 månader Är jag och Jonas på väg in i livet som riktiga husägare och Nicki får springa fritt på 3500kvm trädgård - Hon Kommer Trivas :)



Nu känner jag att livet verkligen tar sin Början<3

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh GRATTIS, gud vad roligt!!! :) Härligt att det känns så bra!!

Kram

2010-04-07 @ 19:21:41
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0