Kittlar Dödsskönt i Kistan

Kyl och Frys är nu fullproppade med mat, Bilen har fått dricka, Emma är less på mitt Besök ;) och jag är Hungrig!!!
Ingen frukost hann man slänga i sig innan de var dax för att åka till stora staden med Mamma. Åkte runt i hela skövde innan vi var klara, sen hem till Pappsen för att roffa åt mig lite flyttlådor, hem till Emma för att hinna träffa henne några minuter, En snabb sväng på Sparhuset tillsammans hanns med innan hon styrde kosan uppåt i landet. På återseende på Söndag :)
Strax kommer Mamma förbi och lämnar Tvätt-Sköljmedel till mig. Underbara Mamma
Jonas fick allt släpa sig upp till Affären igen, glömde ju köpa Taco-Kryddmix och det går ju inte vara utan om de står Tacos på menyn ikväll?!

huh, är så trött så trött nu. Tror inte de händer så mkt mer ikväll nu. Ska bara VARA. Några bitar härlig mörk Choklad kommer även att avnjutas. Mina favoriter är med Mint & Hallon! Vilken/vilka är eran/era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tycker också om mint och hallon :) o den med kakaobitar i o den med passionsfrukt.. o den o den o den o den... haha, nej skojja bara :)

Kramkram

2010-04-30 @ 18:59:20
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0