Med solen i Ansiktet

En helt suverän toppen dag med Hundarna och Emma ute i det finfina vädret! 2 omgångar har vi varit ute och gnatat oss igenom 1mil var dera gånger. Så 2 mil idag... hehe inte illa pinkat om jag får säga det själv :)
De bästa är att dom fick springa av sig utan detta hemska koppel på. Är så stolt över min Nicki. Hon lyder mig blint när vi är i skogen och går. Jag begär aldrig att hon ska gå tätt intill mig... meningen med att vara lös, tycker jag, är att få sträcka på sina ben. Däremot så kommer hon direkt när jag ropar på henne, och stannar om jag ber henne att göra det. Underbara underbara underbara hund<3

Nu är vi utslagna alla tre och snart kommer Felix husse och hämtar honom. Imorgon blir det samma runda igen, men denna gången ska även Emmas lilla Jesper med och traska :) Packa ner lite fika och dricka då kanske?





Helt underbara & så gulliga ihop!
Dax för en välförtjänt relax i soffan..
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0