Min Vardagslyx

Många tror att det är så lätt att gå hemma hela dagarna, men ni som inte har provat en längre tid har ingen aning om vad ni pratar om. Själv tycker jag att det är fruktansvärt frustrerande och påfrestande. Man måste hitta på något att göra varje dag för att inte Go Crazy på väggarna. Tack och Lov för min Underbara Hund<3 Hon ser till att jag kommer ut varje dag. Bort ifrån allt som har med städning, disk, matlagning och tävtt att göra. Önskar ibland att Jonas hade haft ett jobb där han jobbar lite mindre så man kunde vara social med någon som svarar när man pratar :)
Men han kan faktiskt underlätta för mig när han har slutat jobbet ibland. Känns så skönt att han försår mig!
Som idag när han kom hem Hängde han upp en maskin med tvätt som precis var klar, sen ställer sig underbaringen och Lagar mat med! Det är inte ofta sånt händer här hemma, men när de väl gör det så är det verkligen uppskattat - Min Vardagslyx -


Har ni en kille/sambo som gör något speciellt för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0