Separations Ångest

Godmorgon Världen!
Har just klivit ur en helt underbar varm dusch. Ska kladda på mig lite make-up, laga mat till min Plutt och sen puttra bort till Emma som ska bjuda mig på Lunch :) Hon hade massa skvaller som måste ut och jag är ju inte sen med att vara Nyfiken :)
När klockan slår 15:45 kommer Älskling från jobbet och hämtar mig. För vi ska ju till Mäklaren och skriva Kontrakt idag!!!
Dock kännde jag ett sting med Separations Ångest när jag stod och tänkte på det i duschen. Jag Älskar den här lägenheten vi har nu.. Alltså, förstå mig!!!... Jag Älskar Verkligen Denna Lägenheten!
Glömmer inte när vi skulle åka hit och kolla in den för första gången. Innan vi ens gick in i trappuppgången så kände jag att "This is the one!" Och det var de. Blev bara en koll så var den våran!
Men de är väl så att vi ändå inte hade kunnat bo här hela livet. Det känns tragiskt.
Fast nu ser vi framåt, vi har nya mål i livet fyllt med Äventyr, för min del är detta de största jag varit med om hittills :)

I sommar blir det grillfester i Våran Trädgård, och lilla Nicki får den Frihet som hon förtjänar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0