Sjuk - Men Lycklig Ändå

Vaknade upp med en vrålstark smärta i Halsen, och efter morgonpromenaden gjorde den sig verkligen till känna. Den där nedrans "Halsflussen" kommer ju lika ofta som när jag Hade kvar mina halsmandlar. Är det inte meningen att de ska bli bättre? Får helt enkelt bli en dag som jag spenderar mkt tid i sängen. Tur att jag har min lilla Nicki som alltid tycker så synd om mig :) Vi ska ligga och kolla efter snygga inredningsprylar till både Vårat hus och till Nickis blivande hus ;)
Nu ligger hon brevid mig och lyssnar på vad jag skriver. Jag vet att Nicki förstår vad jag säger! För hon är en sån smart hund att jag nästan blir rädd ibland.
Har jag berättat för er den gången som hon var med Jonas på jobbet men ville hellre åka hem!?

Jag och Nicki hade tillbringat hela dagen hos min Morbror och hans hund, det blev mkt lek och långa promenader. Vid 7 åkte vi hem till husse. Nicki var riktigt trött, men vi ville inte lämna henne själv hemma. Jag skulle göra mig iordning för att åka någonstans (vart kommer jag inte ihåg) och Jonas skulle till jobbet med Henke så dit fick hon följa med! Han hade inte mer än kommit till jobbet innan han ringde mig. "Du, du får nog komma och hämta Nicki igen. Har en kännsla av att hon inte vill vara här" Så utan några frågor åkte jag till jobbet för att hämta hem henne. När jag kom till jobbet så såg jag... Hon hade hoppat in i Henkes bil, satt sig på förarsidan, med Tassarna på ratten. Där hade hon suttit i nästan 20 minuter. Hon vägrade komma ut när dom ropade på henne. Så jag ställde bilen brevid Henkes, öppnade bagageluckan och hennes bur sen sa jag bara "Nu åker vi hem Nicki". Och J*vlar vilken fart de blev på henne. :) haha
Hon är verkligen smart och vet hur man ska signalera så vi ska förstå! Hon är ingen Vanlig hund<3

Nu sitter och och tittar på Våra Bästa År! Vi har lovat Mamma/Mormor att kolla vad som händer idag efter som hon är med Pelle på Shalgrenska och inte kan kolla själv. Sen ska vi myyyyysa<3

Åh livet leker! Allt går så himla bra nu. Underbar Hund - Underbar Sambo och en Underbar framtid tillsammans<3




Jag Älskar denna lilla Varelse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0